Ważne!!!

Mam nadzieję, że ktokolwiek jeszcze o mnie pamięta. Wiem, że przez ostatnie parę miesięcy ten blog prawie wcale nie istniał. Jest mi z tego powodu okropnie przykro, ale zbyt wiele się działo (niestety nadal się dzieje), więc nie ważne jak bardzo chciałabym naprawić sytuację, to nie dałabym rady.

Ale teraz chce wszystko zmienić. Założyłam nowego bloga, na którego was serdecznie zapraszam: k-jak-ksiazka.blogspot.com, o tej samej tematyce jaką mogliście znaleźć tutaj.

Trochę szkoda mi tego bloga, w końcu trochę się nazbierało tych recenzji. Jednak wiem, że jeśli mam zaczynać od nowa to na maksa i konkretnie.

Obiecuję, że teraz wszystko się zmieni. Posty będą bardziej ciekawe i co najważniejsze będą pojawiać się co niedzielę, a nawet częściej.

Jeśli chcecie dowiedzieć się więcej to zapraszam, na nowym blogu wszystko jest dokładnie opisane:


Pozdrawiam xx

Brak komentarzy :

Prześlij komentarz

Wyznania Bookholiczki © 2015. Wszelkie prawa zastrzeżone. Szablon stworzony z przez Blokotka