Ogłoszenie!

Jakiś czas temu udało mi sie zrobic przegląd mojej biblioteczki z racji tego, że nie pozostało w niej zbyt wiele miejsca, postanowiłam, że niektórych książek musze sie pozbyc. Dlatego pomyślałam, że byc może ktoś z was bedzie zainteresowany. Ceny nie są wygórowane, a książki w świetnym stanie (niektóre z nich są jak nowe).

Zapraszam na moje ogłoszenia na OLX.pl.

Pamietniki wampirów
Seria "Dom Nocy"
Seria "Szeptem"Seria "Cienie"
Różne, używane i nowe

Bardzo możliwe, że zapominałam podlinkowac, którejś z książek, dlatego najlepiej jeśli wejdziecie na wszystkie moje ogłoszenia.

PS: Okropnie przepraszam za to, że pojawia sie tak mało postów, ale już wcześniej tłumaczyłam czym jest to spowodowane. Na szczescie udało mi sie mimo wszystko znaleźc pare sekund na napisanie chyba dwóch postów. Niestety nie moge ich opublikowac, bo jak już pewnie wiekszośc z was zauważyła mam małe problemy z klawiaturą, ponieważ nie moge napisac "e" z kreseczką i "c" z kreseczką. Wiem, że to nic wielkiego, ale nie mogłabym spac, gdybym wiedziała, że recenzje są niedopracowane. Jeśli ktoś z was zna rozwiązanie tego problem to prosze dac znac. Uprzedzam, że przejrzałam już chyba cały Internet i spróbowałam z milion sposobów i nadal nic.

PS2: Postaram sie jak najszybciej ogarnąc sytuacje i możliwe, że już niebawem pojawi sie nowy post.

Pozdrawiam :*

2 komentarze :

  1. Mi komputer ostatnio też trochę świrował i musiałam go sformatować. Koszmar!
    Mam nadzieję, że uda Ci się rozwiązać problem :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Niestety nie jestem informatykiem, ale mam nadzieję, że uda ci się pokonać problem! :P

    OdpowiedzUsuń

Wyznania Bookholiczki © 2015. Wszelkie prawa zastrzeżone. Szablon stworzony z przez Blokotka